Χωρίς τηλεφωνικό κέντρο είναι εδώ και έξι μήνες οι διοικητικές υπηρεσίες του e- ΕΦΚΑ στη Κω, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.
Παντελής είναι όμως και η έλλειψη προσωπικού καθαριότητας, καθώς, ενώ έγινε ο διαγωνισμός, ο εργολάβος δεν ανέλαβε το έργο θεωρώντας ασύμφορους τους οικονομικούς όρους της σύμβασης
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι φροντίζουν να διατηρούν τους χώρους καθαρούς, παράλληλα με το αυξημένο έργο που καλούνται να φέρουν εις πέρας, καθώς η υπηρεσία συνεχίζει να είναι υποστελεχωμένη