Tέλη Ιουνίου η ολοκλήρωση του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα – Τηλεδιοίκηση σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο τον Οκτώβριο

Στον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών και Υποδομών Γιώργος Γεραπετρίτης, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας.

Tέλη Ιουνίου η ολοκλήρωση του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα – Τηλεδιοίκηση σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο τον Οκτώβριο

«Δικλείδες ασφαλείας υπήρχαν ως ένα σημαντικό βαθμό, αλλά στο δυστύχημα των Τεμπών δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο ασφαλείας που όριζαν οι κανονισμοί λειτουργίας των σιδηροδρόμων», είπε ο υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Λάρισα.

Ο υπουργός ο οποίος συνοδεύονταν από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη ενημερώθηκε επίσης για τη λειτουργία του τοπικού σταθμού τηλεδιοίκησης, τονίζοντας σε δηλώσεις του ότι” το βράδυ της σιδηροδρομικής τραγωδίας έχει αποδειχθεί ότι βρισκόταν σε πλήρη λειτουργία”.

Ο κ. Γεραπετρίτης είπε ότι «βεβαίως και υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας. Οι δικλείδες ασφαλείας ήταν η υποχρέωση της αυτόματης χάραξης. Υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας για την αλλαγή των κλειδιών, υπήρχε δυνατότητα παρακολούθησης στον πίνακα της τηλεδιοίκησης, υπήρχαν οι ασφαλιστικές δικλείδες οι οποίες καθίστανται τώρα περισσότερες. Πάντοτε όμως θα υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας. Ο ανθρώπινος παράγοντας στο τέλος της ημέρας είναι πάντα εκεί…»

Ο υπουργός μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «μετά το δυστύχημα των Τεμπών η κυβέρνηση αντιλαμβανόμενη το μέγεθος της τραγωδίας ανέλαβε τρεις δεσμεύσεις. Η πρώτη δέσμευση ήταν να φτάσει η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας μέχρι τέλους για να αποδοθούν οι ευθύνες. Το δεύτερο ήταν να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος με όρους μείζονος ασφαλείας. Το τρίτο να τηρηθούν πολύ αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και συστημάτων ασφαλείας που αφορούν την τηλεδιοίκηση και την σηματοδότηση καθώς και όλα τα συστήματα επικοινωνιών και αυτόματης πέδησης»

Κυρίαρχο μέλημα μας παραμένει τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης «η ολοκλήρωση των συμβάσεων που προβλέπουν την καθολική τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση του δικτύου καθώς και τα συνοδά συστήματα αυτόματης πέδησης, στον κύριο άξονα Αθηνας – Θεσσαλονίκης». Οπως μάλιστα διευκρίνισε στα τέλη Ιουνίου αναμένεται να παραδοθεί το νέο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας το οποίο θα καλύπτει μια απόσταση 170 χλμ από το σταθμό Παλαιοφαρσάλων έως και το σταθμό Αιγινίου.

“Τον ερχόμενο Οκτώβριο η χώρα μας θα διαθέτει ένα πολύ αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης των συρμών, με όλα τα συνοδά συστήματα ασφάλειας, μια καθολική τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση από τις πλέον προηγμένες στην Ευρώπη” σημείωσε ο υπουργός Επικρατείας.

Ρεπορτάζ: Μ. Γκουσιάρη

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος