Σχεδόν 1.500 μαθητές στη Θεσσαλία συμμετείχαν στις εξετάσεις PISA

Ολοκληρώθηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα, ή αλλιώς «ελληνική PISA», στη Νεοελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά για 448 μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων σε 21 σχολικές μονάδες και για 1042 μαθητές της Γ’ τάξης Γυμνασίου σε 21 σχολικές μονάδες της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα διεξήχθησαν σήμερα ταυτόχρονα σε σχολικές μονάδες όλης της χώρας.
Όπως επισημαίνεται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Θεσσαλίας: “Σκοπός είναι η ανάλυση δεδομένων και η εξαγωγή πορισμάτων για το τι έχουν κατακτήσει οι μαθητές, τι έχουν κατανοήσει από τα σχολικά εγχειρίδια, τι είναι εκείνο που τους δυσκολεύει και πόσο. Τα θέματα περιλαμβάνουν βασικές γνώσεις, που οι μαθητές πρέπει να έχουν κατακτήσει στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Με τις πληροφορίες αυτές θα μπορέσουν να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις τόσο σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας όσο και στα Προγράμματα Σπουδών, με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος βάσει συγκεκριμένων δεδομένων.
Οι μαθητές δε χρειάζονται καμία προετοιμασία, για να συμμετέχουν στις εξετάσεις και δε βαθμολογούνται.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων συλλέγονται ανώνυμα και δεν προσμετρούνται στους βαθμούς των μαθητών. Οι διαγνωστικές εξετάσεις δε σχετίζονται με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων ούτε των εκπαιδευτικών.
Τα φύλλα απαντήσεων των μαθητών εκτός από το ότι είναι ανώνυμα, περιέχουν μόνο την πληροφορία της περιφέρειας όπου ανήκει ο μαθητής και θα εξαχθούν συμπεράσματα για κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση δηλ. της Θεσσαλίας, της Ηπείρου, του Νοτίου Αιγαίου, κλπ”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος