Ρεκόρ συμμετοχών με 821 μαθητές στον διαγωνισμό “Θαλής” της Ε.Μ.Ε. στη Λάρισα

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία σε επίπεδο συμμετοχών μαθητών ο διαγωνισμός “Θαλής” της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας που διεξήχθη στις 5 Νοεμβρίου. Οι 821 μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων του ν. Λάρισας που έλαβαν μέρος, συνιστούν τη μεγαλύτερη προσέλευση διαγωνιζομένων που παρατηρήθηκε ποτέ σε τοπικό επίπεδο.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στα σχολεία με αυστηρές προδιαγραφές και τήρηση όλων των επίσημων υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Οι διαγωνισμοί της ΕΜΕ είναι ένας θεσμός υψηλού κύρους με βαθιές ρίζες, πλούσια ιστορία και καθολική αποδοχή σε επίπεδο εκπαίδευσης, αλλά και κοινωνίας. Μέσα από διαδοχικές προκρίσεις και αξιοκρατικές επιλογές, επιλέγονται τα πιο ισχυρά μαθηματικά μυαλά που στελεχώνουν τις εθνικές ομάδες Μαθηματικών της χώρας και την εκπροσωπούν στους κορυφαίους διεθνείς διαγωνισμούς.
Η διοίκηση της ΕΜΕ Λάρισας – στελέχη της οποίας βρέθηκαν την ημέρα του διαγωνισμού σε σχολεία και συνομίλησαν με διευθυντές, εκπαιδευτικούς και μαθητές, ενθαρρύνοντας και επιβραβεύοντας την προσπάθεια – ευχαριστεί θερμά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας, τους διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, που συντόνισαν άψογα το όλο εγχείρημα και συνεργάστηκαν υποδειγματικά, καθώς και το βιβλιοπωλείο ” Καλτσάς” για την ευγενική υποστήριξη της διαδικασίας.
Τέλος, συγχαίρει και ευχαριστεί τους μαθητές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Η δική τους αφοσίωση και εμπιστοσύνη, καθώς και η αγάπη τους για τα Μαθηματικά, κρατούν υψηλά το κύρος ενός θεσμού που συμπλήρωσε 82 χρόνια ζωής στην υπηρεσία του μαθηματικού πνεύματος, της κριτικής σκέψης και της ευγενούς άμιλλας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος