Κ. Αγοραστός: Οι κατασκευαστικές εταιρίες να προσλάβουν περισσότερο προσωπικό για να ολοκληρώνονται στην ώρα τους τα έργα

Αναβάθμιση οδικού δικτύου σε μήκος 27 χλμ. σε περιοχή των Φαρσάλων

Περισσότερα από 27 χλμ. στο οδικό δίκτυο της περιοχής των Φαρσάλων συντηρεί και αναβαθμίζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τις συμβάσεις δύο έργων συνολικού προϋπολογισμού 3.000.000 ευρώ, για  την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στους δρόμους που ενώνουν τους οικισμούς:

-Λόφος- Πολυνέρι – Σταυρός,  μήκους 9 χλμ.  και

-Δέντρα-Ναρθάκι-Άγιος Αντώνιος- Δεντροχώρι- Σκοπιά- Πλάτανος, μήκους 18 χλμ.

Σε δηλώσεις του ο Κώστας Αγοραστός, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ανέφερε πως «Υπογράψαμε τις συμβάσεις για τη συντήρηση,  αποκατάσταση και κατασκευή νέων τεχνικών έργων σε δρόμους της περιοχής των Φαρσάλων. Με τις τεχνικές μας υπηρεσίες παρεμβαίνουμε παντού όπου υπάρχει ανάγκη, αναζητώντας και αξιοποιώντας  τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Η διαδικασία είναι δύσκολη και χρονοβόρα.  Με  σχέδιο και προγραμματισμό καταφέρνουμε και φτάνουμε σε αποτέλεσμα, ικανοποιώντας τις ανάγκες των ανθρώπων για ασφαλή μετακίνηση.  

Αυτή τη στιγμή τα έργα τα οποία εκτελούνται στην Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι τόσο πολλά που οι κατασκευαστικές εταιρείες  δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις  προθεσμίες παράδοσης. Η εντολή στις Τεχνικές μας Υπηρεσίες  είναι να πιέζουν για επιτάχυνση ρυθμού, ώστε τα έργα να αποδοθούν γρήγορα στις  τοπικές κοινωνίες. Κάποτε, οι εταιρίες έψαχναν να βρουν έργα να κατασκευάσουν. Σήμερα ψάχνουμε να βρούμε κατασκευαστές για να  εκτελέσουν  τα έργα. Και αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή μοντέλου που πετύχαμε, δίνοντας πολλά έργα στην κοινωνία μέσω των δημοπρασιών.

Τα έργα όμως για να ολοκληρώνονται στην ώρα τους χρειάζονται ανθρώπινα χέρια. Οι εταιρείες χρειάζεται να προσλάβουν νέο, καλά αμειβόμενο προσωπικό για να μπορέσουν να παραδώσουν έργα ποιοτικά και σε σύντομο χρόνο. Μόνο έτσι κερδίζουν και εκείνοι αλλά, το σημαντικότερο, κερδίζει η κοινωνία. Γιατί τα έργα είναι κατεξοχήν αναπτυξιακό εργαλείο. Βελτιώνουμε την οδική ασφάλεια, βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής, δημιουργούμε θέσεις εργασίας και στηρίζουμε την πραγματική τοπική οικονομία. Αλλάζουμε το μοντέλο ανάπτυξης, αλλά και το εργασιακό μοντέλο παντού στη Θεσσαλία».

Εργασίες

Στους δύο δρόμους γίνονται:

-γενικές εκσκαφές, διάνοιξη τάφρων, άρση καταπτώσεων.

-καθαρισμός και μόρφωση τάφρου τριγωνικής διατομής ή τάφρου ερείσματος,

απομάκρυνση φερτών που εμποδίζουν την απορροή.

-καθορισμός ρεμάτων σε θέσεις συμβολής με οδούς.

-ενίσχυση πρανών οδού με επιχώματα – λιθορριπή σε θέσεις καθιζήσεων, διάστρωση

επιχωμάτων σε συμβαλόμενες αγροτικές – δημοτικές οδούς.

-καθαρισμός υπαρχόντων τεχνικών, ενίσχυση και επισκευή φρεατίων και τεχνικών εισόδου και εξόδου.

-κατασκευή σωληνωτών διαφόρων διατομών εγκάρσια και κατά μήκος της οδού για την παροχέτευση ομβρίων και την αποκατάσταση παρόδιων προσβάσεων.

-επέκταση κιβωτοειδών οχετών.

-κατασκευή επενδεδυμένης τάφρου, ραμπών πρόσβασης σε παρόδιες ιδιοκτησίες,

ιρλανδικών διαβάσεων

-εξυγίανση – αποκατάσταση οδοστρωμάτων, βελτίωση προσβασιμότητας και ποιότητας κύλισης με κατασκευή και ενίσχυση – συμπλήρωση υφιστάμενης οδοστρωσίας

-εργασίες αποκατάστασης ασφαλτικών στρώσεων σε σημεία που εμφανίζονται έντονες ρηγματώσεις – καθιζήσεις.

-εργασίες αποκατάστασης – βελτίωσης – συμπλήρωσης οριζόντιας και κατακόρυφης

σήμανσης καθώς και στηθαίων ασφαλείας με βάση τα χαρακτηριστικά των οδών.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος