«Blueprints: τυπώνουμε μοτίβα όπως στην Τσεχία»: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Λαογραφικό Μουσείο

Το Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας με αφορμή τη νέα περιοδική έκθεση «Blueprints Τσεχίας & Σταμπωτά Τυρνάβου: Δρόμοι Παράλληλοι» υλοποιεί ένα καινούριο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ειδικά σχεδιασμένο για να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές την αντίστοιχη με τα σταμπωτά τεχνική της Τσεχίας με τίτλο «Blueprints: τυπώνουμε μοτίβα όπως στην Τσεχία».

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Σκοπός του είναι να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία και την εξέλιξη της τεχνικής των blueprints, να εκφραστούν, να ψυχαγωγηθούν, να κοινωνικοποιηθούν και να επικοινωνήσουν.

Μέσω της διαδραστικής και βιωματικής προσέγγισης τα παιδιά θα γνωρίσουν  την ιστορία και την εξέλιξη της παραδοσιακής τεχνικής του σταμπώματος τόσο στον Τύρναβο όσο και στην Τσεχία, θα ανακαλύψουν ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο αλλά και στα σχέδια μέσα από τα εκθέματα και το οπτικοακουστικό υλικό της έκθεσης.

Στη συνέχεια, θα έχουν τη δυνατότητα να μυηθούν στη διαδικασία του τυπώματος λευκών μοτίβων σε μπλε, στην δημιουργικότητα και στην ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση.

Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά, για να ενισχύσουν τη φαντασία τους, θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τη δική τους σύνθεση κατά τα πρότυπα των blueprints την οποία θα πάρουν μαζί τους φεύγοντας από το Μουσείο.

Η διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι περίπου 75΄.
Κόστος συμμετοχής 1,50 ευρώ.

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2410239446

Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας

Γ. Γουργιώτη (πάροδος οδ. Φαρσάλων), τ.κ. 41448 – Λάρισα

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος