Ροδόπη: Μειωμένος ο αριθμός μαθητών και σχολείων στα ορεινά

Το σχολικό κουδούνι ακούγεται σε λιγότερα σχολεία φέτος στην ορεινή Οργάνη. Μαθητές και μαθήτριες ζωντανεύουν με το πέρασμά τους τα στενά δρομάκια των οικισμών και καλύπτουν με τις φωνές τους τα τιτιβίσματα των πουλιών. Πριν μερικά χρόνια κάθε οικισμός είχε μια αυλή για τα παιδιά, την αυλή του σχολείου τους.

Φέτος, μειωμένος ο αριθμός των παιδιών- μαθητών μειωμένος και ο αριθμός των σχολείων που λειτουργούν στην Οργάνη. Η μετεγκατάσταση των νέων ζευγαριών στην Κομοτηνή ή και η μετανάστευσή τους στο εξωτερικό φάνηκε νωρίς – νωρίς στη λειτουργία των σχολικών μονάδων της περιοχής. Από τις έντεκα (11) άλλοτε λειτουργούσες σχολικές μονάδες στην Κοινότητα της Οργάνης φέτος λειτουργούν οι πέντε. Στους οικισμούς: Οργάνη, Βυρσίνη, Μυρτίσκη, Κάρδαμος και Κύμη.

Το παρήγορο για μαθητές –μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς είναι ότι λειτουργεί ο πρωινός κύκλος σε πλήρη ανάπτυξη και 100% καλυμμένες οι ανάγκες τους . Ενώ από το ολοήμερο πρόγραμμα που εφαρμόζεται σε δύο σχολεία, Οργάνη και Άνω Βυρσίνη, δεν έχει καλυφθεί η θέση μιας εκπαιδεύτριας για το ελληνόγλωσσο πρόγραμμα στο σχολείο της Οργάνης.

Όσον αφορά στο μαθητικό δυναμικό; «Όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες να συγκεντρώσουμε δεν συμπληρώνονται εκατό» δήλωσε στο www.ertnews.gr ο κος Αχμέτ Αρναούτ, διευθυντής της δημόσιας Σχολικής Μονάδας της Οργάνης (ανακαινισμένο πλήρως το κτίριο), καταγόμενος από την Άνω Βυρσίνη, ο ίδιος γνωρίζει καλά πως στο παρελθόν, όχι πολύ μακρινό, οι δύο οικισμοί, είχαν περισσότερους από εκατό μαθητές και μαθήτριες μόνοι τους. Σήμερα έχουν σαράντα τρεις (43), ούτε καν τους μισούς.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος