Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες, (Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019), στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου το 2019. Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν την «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.
Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:
Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) Videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.
Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο.