ertnews.gr

Κυρώσεις σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών από την Γ.Γ Προστασίας Καταναλωτή

03/07 14:10
Κυρώσεις σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών από την Γ.Γ Προστασίας Καταναλωτή

Σειρά παραβάσεων από Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018, εντόπισε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Συνολικά επιβλήθηκαν 21 διοικητικές κυρώσεις ύψους 160.500 ευρώ, που κυρίως αφορούν:

Οι παραβάσεις  συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών.

  • Συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους
  • Κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες
  • Ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη
  • Χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.λ.π.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συγκροτεί ομάδα εργασίας με σκοπό να προσδιοριστούν οι ανάγκες για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου (ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012).

Το πόρισμα της ομάδας θα τεθεί σε διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε οι διατάξεις να κατατεθούν στη Βουλή το φθινόπωρο.

Για υποβολή καταγγελίας :

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version